S2 A9: Larry vägrar tro att mannen som gifter sig med Cheryl syster konverterar till kristendomen. Richard anklagar Larry för att stjäla från hans telefonsvarare, och Larry anklagar medpassagerare för att stjäla hans flygbiljetter.