S1 A9: Will och "News Night"-teamet iscensätter en låtsasdebatt för ett par tjänstemän från det republikanska partiet. MacKenzie får en uppenbarelse under ett strömavbrott som avbryter intervjun med en kvinna som kan förstöra kongressledamoten Anthony Weiners karriär. Charlie låter granska trovärdigheten hos källan från National Security Agency, Lisa avviker från manus under en intervju som filmas och Neal jobbar under täckmantel som internettroll.