S2 A9: Georgina och Negrescu samlar bevis mot Nico, men situationen tar en obehaglig vändning när deras vittne försvinner. Jeffs lojalitet mot Georgina pressas till bristningsgränsen medan Irina riskerar att bryta ihop under all press.