S2 A9: När "Red Hot" har premiär hamnar Candy, Harvey och Frankie i kläm mellan konkurrerande investerare. Vincent och Abby måste handskas med en oväntad förlust. Lori vågar inte åka till L.A. utan C.C:s tillåtelse.