EPISODE FOUR
S1, A4: Margaret är orädd över Henriks tidigare missuppfattningar. Helen åker plötsligt till Europa. Margaret och Tibby får Henry att hjälpa till att lösa problem på Howards End - där de tre familjerna möts.