S4, A1: Cleveland och gänget besöker deras rivaliserande gymnasium i Goochland för den årliga fotbollsmatchen, men när Federline förstör bilen som tillhör Clevelands ärkefiender, är de tvungna att hitta ett annat sätt att ta sig tillbaka till Stoolbend. Under tiden busar Roberta och Cleveland Jr, utklädda till Donna och Cleveland. Deras upptåg får Donna arresterad efter att ha blivit misstagen för en prostituerad.