S5, A11: Ett halvår har gått sedan årets Atlantseglare klev i land i Västindien. Nu blickar de tillbaka på sin upplevelse med lite perspektiv. Gurra visar upp sin arbetsplats och Maria Montazami välkomnar oss till sitt hem i Kalifornien.