Ett hav inuti mig
Jeanette och hennes familj får kämpa för att hålla ihop när spänningen ökar och rykten fortsätter att spridas i staden, vilket leder till tre väldigt olika bröllopsdagar för paret Turner. Påtryckningarna från stadsborna verkar bli för mycket för Cindy och Gregs stöd för dottern bara ökar.