Ett skämts anatomi
S4 A7: Cary har en svår återförening med sin far när han och Alicia reser till Washington, D.C., för att förvara en komiker som stämts för oanständighet av ett tv-bolag. Samtidigt vänder sig en före detta klient till Alicia för hjälp, medan Diane och Will ifrågasätter Clarkes senaste strategi för att hjälpa företaget bli av med sina skulder.