S1 A3: Whitney planerar en 1920-talsfest och Heather anordnar en babyshower för fem av sina anställda. Meredith och Mary kommer varandra allt närmare och när Meredith ställer in sina planer med Jen börjar Jen att ifrågasätta deras vänskap.