Private Practice Eyes Wide Open
S3, A19: En känd neurokirurg besöker St. Ambrose, och Addison blir förvånad är hon upptäcker att Dereks lillasyster ingår i gruppen. Charlotte och Cooper försöker fundera ut hur de ska kunna jobba ihop.