S1, A15: I kölvattnet av Chiefs avslöjande går Doom Patrol skilda vägar i säsongsavslutningen. Men när Mr Nobody kläcker en ny plan måste teamet återförenas för att hjälpa Chief med ett nytt (och skumt) hot mot världen.