Fuck This Bar.
S1 A6: Återblick till för tre år sedan, då tjejerna träffades för allra första gången. Saker och ting har förändrats men samtidigt förblivit desamma. Minnen och nostalgi hjälper tjejerna att inventera sina liv och fatta vissa beslut i nutiden.