S1, A5: När Kalvon Hawkins tonåriga dotter Keisha olyckligt nog blir ihjälskjuten på en födelsedagsfest bestämmer han sig att skipa rättvisa för sin flicka. Allt eftersom åren går tar Kalvon saken i egna händer och använder sig av sociala medier för att lirka fram hennes mördare.