Young Rock False Ceilings
S3, A13: Florida, 2000: Dwayne uppfyller ett gammalt löfte till sin familj. När Johnsons funderar över hur långt de har kommit kan Dwayne inte låta bli att undra om det finns något större för honom vid horisonten.