Family Practice
S4 A14: Greene återvänder till San Diego för att hjälpa sin mamma med ett skadat knä och Cynthia följer med på färden. Väl på plats upptäcker Greene att hans mamma lider av allvarliga medicinska problem som hon framgångsrikt har mörkat för Greenes pappa.