Family Values
S8 A9: Ett reklamblad om en dramaproduktion på en katolsk skola hamnar under lupp då innehållet vittnar om ett möjligt samband mellan tre mord. Goren och Eames behöver snabbt sätta sig in i hur en religiös fanatiker tänker för att kunna stoppa mördaren.