S4 A6: Den onda doktor Minyak planerar att förstöra Double Gs välgörenhetskonsert. Nu är det upp till Kid Danger och Kapten Man att stoppa honom, tillsammans med Babe, Kenzie, Hudson och Triple G från Game Shakers.