Fatzcarraldo
S28 A14: När alla snabbmatskedjor i Springfield blir hälsosamma vänder sig Simpson till den sista anhalten för fet mat för att trösta sig. Lisa måste hitta ett bra nyhetsscoop för att rädda framtiden för skolans radio.