Cougar Town Feel A Whole Lot Better
S1, A22: Jules och Grayson överväger att bli mer än bara vänner - intima vänner. Andy anställer en barnflicka för Ellie. Travis drar nytta av Bobbys okonventionella planer på att tjäna lite extra pengar.