Fight for Territory
S1, A4: Ibland är det en kamp att bara överleva, speciellt i de blekaste polarregionerna, de torraste öknarna, de högsta bergen och de svåraste förändringarna i årstiderna. Men instinkter går djupt och djur slåss med omgivningarna och varandra för att hålla sig vid liv.