Fighting for Food
S1, A2: Alla djur, oavsett hur små eller stora de är, har en daglig kamp att finna föda. Under svåra vintrar och förödande torkperioder eskalerar trycket och när det finns lite föda är ibland det enda alternativet att slåss.