Million Dollar Listing San Francisco Fights in Bernal Heights
S1, A4: Roh lyckas spåra en arkitekten till hans nya objekt, men står inför en ännu tuffare uppgift. Andrews uppgift att hitta en fastighet i Bernal Height tar en oväntad vändning.