Fizbo
S1 A9: Inget är för stort när Phil och Claire bestämmer sig för hålla i det största och bästa födelsedagfirandet en pojke kan önska sig för Luke. Men när Cameron dyker upp som clownen Fizbo, sätter det igång en kedjereaktion som slutar med att alla hamnar på sjukhus.