Flipped Out Butt & a Pelican Neck
S6 A5: Dr Dubrow hjälper en patient som inte gillar sina rumpimplantat, och Dr Nassif försöker hjälpa en patient med flyende haka. Samtidigt hoppas en lyxhustru-wannabe på att få en större rumpa så att hon kan hitta sina drömmars prins.