Flowers
S1 A4: Christina söker efter en nystart, men Jay har andra planer för att rädda henne. Alvey blir nervös när några potentiella investerare skickar ovälkomna gåvor till gymmet. Lisa avslöjar att hon tänker stödja Jay och Nate diskuterar sitt fall med Gaines.