S1, A5: Medan Superman eskorterar sin fånge, Herr Tanke, mellan planeter, attackeras han av Lobo, som som få en belöning för Tanke. Tillfälligt nedladdad, söker Superman hjälp av Rymd-taxiföraren, för att undkomma Lobo.