The Good Wife Följande dag
S5, A6: När Alicia och Cary representerar en klient som lämnat Lockhart/Gardner för att gå med Florrick/Agos, fördröjer Will och Diane medvetet överlämningen av fallfilerna till den nya firman. Marilyn, Peters etikrådgivare, försöker ge råd till Alicia, och Wills kollegor förvånas över den nya intensitet han visar till följd av tumultet hos firman.