Följande månad
S5, A8: När Florrick/Agos flyttar in på sina nya kontor representerar Alicia en papperslös invandrare som riskerar utvisning om han inte vittnar mot en medlem i en drogkartell. Marilyn är bekymrad över de etiska konsekvenserna när Eli återupptar kontakten med Natalie Flores, och Robyn försöker vara mer som Kalinda.