S6, A5: Efter en golfturnering för välgörenhet höjer Vince och Drama insatsen med lagkamraterna Mark Wahlberg och Tom Brady. Ari vägrar att bryta "killkodexet" och får kalla handen av Mrs Ari... och Jeffrey Tambor.