Förnekelse
Albin försöker att leva på som vanligt och gör en lyckad provfilmning för en stor huvudroll. Han ber Yvonne om ursäkt och fortsätter att flörta med Cissi. Anita håller i en spoken word-kväll, men Albin uteblir och fortsätter ljuga för henne.