Tills döden skiljer oss åt Förorten
S1, A1: I polisens utredning blir det klart att Henrik levt under en allvarlig hotbild en längre tid. Polisen misstänker direkt att Henriks ex-fru är den som manipulerar olika personer till att hota honom.