Förväxlad identitet
S4 A10: Danny och Baez utreder ett lokalt bombattentat, men möts under utredningen av spänningar och motstånd från samhället. Under tiden måste Frank hantera de politiska efterverkningarna när en man slår en polis som agerat överdrivet aggressivt.