Bosch Frälsningsberget
S5, A8: Edgar förhör Clayton för att få fram detaljer om var Bosch befinner sig i öknen. Samtidigt säger Stones och Carter åt Bosch att han ska åka hem, men åker nog med honom på planet. Billets beslutar sig för att blunda för den förfalskade brottsstatistiken. Carte planeraren en överraskningsfest för Barrel. Irving presenterar sitt fall för åklagaren och Edgar kommer allt närmare att hitta Bo Jonas.