The Mindy Project Frat Party
S1, A23: När Casey berättar för Mindy att han ska flytta till Haiti i ett år blir Mindy extremt upprörd och går på en studentfest med sin medicinstuderande adept, där hon stöter på sin ex-pojkvän Tom.