Ghost Whisperer Free Fall
S1, A21: En pilots och en flygvärdinnas andar försöker få kontakt med Melinda som har svårt att tolka deras avsikter. Men när hon äntligen lyckas förstå vad de vill leder det till hennes största utmaning hittills.