Free Love
S7 A20: Känslor utvecklas mellan Rush och FBI-agenten Ryan Cavanaugh (JOHNNY MESSNER) när de arbetar med det olösta fallet om en amerikansk soldat som mördades i Woodstock mellan sina vändor i Vietnam.