Freefall
S4 A1: I kölvattnet av deras dispyt söker Masters och Johnson syfte i en värld utan varandra, och tittar på arbetet när deras personliga liv rasar samman runt dem. Libby finner sig ensam för första gången sedan hennes äktenskap och upptäcker några svar i oväntade allierade.