S1 A3: Lily och Gretchen kan äntligen träffas på tu man hand utan att Johnny vet om det, samtidigt som Lizzie tar sig till stan på jakt efter rikedom med sitt hemliga övertag. En utsåld konsert leder till ett resultat Simon inte är beredd på.