Future Tense
S4 A3: Station 118 gör allt för att rädda en man som är under belägring av sitt högteknologiska smarta hem, liksom en yogalärare som förlorat sin syn. Athena jagar en bankrånare förklädd i Covid-skyddsutrustning. Under tiden anförtror sig Buck till Maddie, Hen kolliderar med sin motsägelsefulla labbpartner på läkarlinjen och medlemmar av 118:s personal förbereder sig för ett uppdrag utanför delstaten.