S1, A4: Tory kanaliserar sin desperation till att göra nödraketer och Richard gör sitt bästa för att muntra upp honom genom att tillverka en automatisk fiskfångare och en rad fjärde juli-uppfinningar. Men kommer allt hårt arbete att gå upp i rök?