Galaxy of Minds
S3 A19: Teamet måste samarbeta med en knäpp konspirationsteoretiker för att förhindra att Crawford lägger vantarna på ett dödligt vapen. Roman försöker balansera sitt privatliv med Blake och en rad hemliga uppdrag.