Game of Borders
S1, A6: Är det värt risken med organiserad idrott under en tid av konflikter? Mitt under konflikten i Mellanöstern spelar Palestinas fotbollslandslag vidare. Borde de gå ut på planen när liv och död står på spel utanför planen?