American Housewife Getting Frank With The Ottos
S5, A10: För att fira det hundrade avsnittet av sin podcast så bjuder Franklin in Katie med familj att göra ett gästinhopp i programmet; Greg ber Lonnie att vara hans kampanjledare för att stärka hans närvaro på sociala medier.