Giganten är på väg
S1, A2: Allteftersom återhämtningsprocessen pågår upptäcker vi tidigare okända aspekter av hans privat- och affärsliv utanför planen. Samtidigt fortsätter vi att återskapa Courtois sportkarriär med Atlético de Madrid och Chelsea till Real Madrids värvning av honom 2018. En värvning som kommer att förändra allt.