Gleen
S1 A2: Brandmannen Rob Deamers fästman ber Lilly att hjälpa till att bevisa att Albert Miller, en dömd brottsling som är på väg att få villkorlig frigivning för ett orelaterat brott, är ansvarig för mordet på Robs första fru.