S5, A1: Cooper, Sam, Amelia och Charlotte försöker rädda Petes liv efter att han fått en hjärtattack. Addisons längtan efter barn leder till ett överraskande möte och Sheldon hoppas kunna hjälpa Amelia med hennes alkoholberoende.