Going In Heavy
S1 A3: Lotti upptäcker Sonnys roll i stölden av Sauls diamanter och slår sig ihop med Albert, Billy och Charlie för att stjäla tillbaka dem och återlämna dem till Saul innan tiden rinner ut.