S1, A6: När Mandy vill delta i en tv-sänd modelltävling tänker Mike säga ja, vilket han alltid gör till sina döttrar, med vetskapen om att Vanessa kommer att säga nej. Men Vanessa vill att Mike för en gångs skull ska vara den motsträviga, vilket han har svårt för.