Good Luck With That
S2 A5: Alla låter känslorna ta överhanden på halloweenfesten. Camille försöker ställa saker och ting till rätta. Honeybear får utbrott. Janay är trött på att gå långsamt fram och Indigo är inte alls intresserad. Kom igen nu, Kirt - lev som du lär!